HU

Ja patrik ringde senare på natten efter mamma hämtat mig vi pratade lite till så blev de bestämt att vi skulle träffas nästa dag. så drog till han, vi kollade typ film och så sen så drog jag till grillen där sara mötte mig käkade drog upp till henne ett tag och senare kom conny,jimmy,någon adam, två andra snubbar som jag inte uppfatta namnet på `?
drog och mötte Patrik i gen eftersom jag skulle sova hos han, han hade vart hos hans kompis och kollat film.
när jag kom hem i dag så somnade jag fram till kvart i ett (på natten)
Är happyface nu lite iallafall för det visade negativt :D men det bevisar ju bara att jag fuckat upp min mage totalt :/-
men ska snart sova ska upp och jobba i morgon från 2-18 sen ska jag stänga också... suck men men pengar ^^

Me and amanda NAAAAAAAAAJS
image202

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0