helgen

Jaa knais ..
i torsdags så kom Sara vi chillade galet ... Fredag så drog vi till henne hade de najs sen senare på kvällen kom Andy och sov här så det var mys, skulle dock upp tidigt för att åka hem och äta jävla påsklunch hos Thomas
Farmor och farfar var där det var mysigt, Saknar dom särskilt min sköna farmor :P
Sandra var hemma också:) ,. Yeye blev en massa jävla tjaffs för jag skulle tillbaks hit men fick inte det så blev det massa bråk tillslut drog jag bara så kom hit lite senare än tänkt men men ,. när jag kom så var de några här .
Ja kvällen var najs.
I dag (söndag) så drog vi in till stan för Sara skulle uträtta en ärende men nu sitter vi och chillar ska göra mys middag sen och så , så det kommer bli mysigt :D
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0