ganga

Ja äcklig dag i dag , hade svårt att somna i går, låg och vred mig.
just nu vill jag bara ligga i hans famn med huvudet nerborrat i hans bröstkorg och känna hur han pussar mig på huvudet och hur han kramar lite sådär extra just när jag är nere .
Aja vart till att vara hemma i dag min hals har fuckat ur och vaknade och hade feber...
mamma ringde och frågade vart jag var eftersom Lena hade skickat sms till mami och frågat vart jag höll hus
(dom har sms kontakt, det bestämdes efter mina möten) så hon ringde mig och hon lät inte sådär överglad över att jag var hemma och började skylla på att det inte är bra att jag är i skogås hela helgerna så är mest irriterad nu plus att vi hade tydligen fått nån ful liten lapp från ksb skolan att dom vet att "vi" dricker så har annordnat möten
" det är inte så kul faktiskt tycker jag , känns inge bra att få hem en sån lapp" orka dra alla över samma kant Pfft.

hade tydligen lovat bror min att ha kaiser en stund så ska dra till mam vid 3 sen åker jag tillbaks hit
ska plugga matte i kväll också fyfan segt !.


Bästa vän ,
image190

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0