fre ,lör

I går (fredag) efter vart barnvakt åt novis så drog jag mot skogås sara mötte upp mig i södra bäst som hon är sedan mötte vi min älskling i skogås , gud vad jag saknat min baby .
Alla 3 drog hem till sara sedan drog patrik och då gick jag sara ner till centrum för att handla cola men fick även med oss Conny och jimmy ?.
Sedan kom det lite andra människor hit sen vid så gick jag och mötte älsklingen som skulle komma ett tag sedan så drog jag med han hem och sov istället myspys .
vi vaknade vid 12 myste sedan drog jag hem hit i gen (till sara) så låg conny och sov och sara kollade film men ska snart dra hem till mami för typ schlagermiddag haha ;:D
ska väll antingen träffa Johanna sen :) i miss her

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0