depp

Tro inte att du känner mig för du känner inte den perssonen jag är i dag, tro inte att du kan komma där med pengar och "jag bryr mig" och ska tro att det ska gottgöra allting. Känns lite försent för att börja bry sig nu tycker du inte? "det är aldrig försent att börja bry sig" ...   Men det tycker jag !
När ska du stanna upp och se allt du gått misste om ? När ska du se vad du har förlorat?
till och med dina egna föräldrar flyr från dig, hur känns det ?& hur känns det att veta att snart står du där ensam ?
jag kan se glimtar av dig i bland men försvinner oftast lika fort som dom kom.
Du tror inte att jag vet allt? du kanske tror jag är totalt dum ? Jag vet inte vad som hände med dig men du är inte samma persson,  du har blivit kall. det måste du ha blivit hur annars kan man säga och göra allt du gjort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0