baby come to me

Fredags (igår) så var den rätt mysig och najsig visade sig att vi som inte söker till gymansiet i våran klass skulle gå kvar i skolan med d klassen som var sjukt onödigt eftersom vi endå inte gör nått då men men . Passade väll ändå lite bra nu slapp jag åka ensam först till skogås till sara och vänta på att hon skulle sluta vid tre nu gick ju vi i samma klass den dagen så Japp, vi drog förbi mitt jobb lämnade mjukisarna och hämtade lite money.
Tog oss hem, sen skulle vi möta  her friend pelle sen drog vi hem i gen käkade mys middag i rummet sen dök Johanna och her boyfriend filip sen senare skulle jag gå och möta Andy och hans kompis paddan tillslut va vi några hemma hos sara det var mys :)
Patrik som jag såg en snabbis sen, sa bara en massa onödiga kommentarer dock kanske för att han var full men förstår inte hur vi ska kunna vara vänner när han görsåhär?:S

Idag så vaknade jag vid kvart i tolv och sara satt vid datan och conny sov  jag fixade mig segade lite men tog mig sedan in till jobbet som gick skit den här gången , var på dåligt humör så kunde inte vara social och larmet gick och piss och mamma irriterar mig upp till öronen skulle egentligen åkt tillbaks till Sara vid det här laget men nej helt plötsligt blir man tvingad hem för man är sjuk och jag blir tydligen sjukare av att vara där? hah bullshit jag mår bättre av att vara där.. yeye på vägen hem skulle jag ha solat men det hade stängt ;/ så får ta det i morgon ..

Mamma har tjejkompisar här så det suger kan inte kolla på tvn för orkar inte sitta med dom med deras babbel inte just nu när jag är på piss humör och dom filmer jag vill se funkar  inte på min dvd !?
yeye agneta kom nyss ner med en godis skål får väll sitta hemma och deppa sönder för att min mamma inte förstår mitt liv :( hah

http://gunvaldlarsson.tripod.com/sitebuildercontent/sitebuilderfiles/ez.mp3   , bjuder på en bra fast depp låt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0