;

Hemma i dag i gen men ska dock gå till skolan i morgon hoppas på att få matteprovet avklarat och låg tydligen efter i massa ämnen enligt min mentor ? fattar jag ingenting av jag har ju gjort alla prov och skit? men yeye får väll ta tag i det där i morgon.
längtar till helgen den ska bli najs , men jobbar lördag segt men endå skönt vill ha pengarna :)
min söta mamma ska hämta mig så slipper jag ta bussen,så nu är det packning på g så när jag kommer hem ska jag plugga matte !!! ska bli jätte kul : |
'sen är det nationella muntligt på fredag har nog bara den lektionen så efter det så lär jag take saras nycklar och dra hem till henne i skogås och chilla tills hon slutar som är vid tre men fårse om mam släpper iväg mig i helgen..
men men happyfaces ;:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0