bilder från dagar som vart


när Anna va hos mig

jag och älskling på tåget in för att jag skulle möta sofie och altan bara :)

en liten outfit/ego bild höhö innan jag drog in till stan och söta sofie i på takcafet på kulturhuset :)


Sofie vid kajen i gamla stan och sedan mitt rum som jag krigade för att få rent ;D

Älskling , viktor&Sandra pussas höhö sötnosar

Patrik&viktor bastutime, sen gulliga Sandra i batsun

älskling som sover så sött och när han sitter och spelar kort hos viktor

Söta Sandra haha :D och jag en till outfit/ego bild innan jag skulle dra i väg i gen för att hämta Novis på dagis

Hemma hos syster,Novisen och lite av mig innan det var bedtime för henne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0