jobbhelg

Jobbade ju i dag och det var rätt segt älskling mötte upp mig i södra och vi åkte till pappa för att hämta lite saker
när vi sen kom hem märkte jag hur trött jag var i hela kroppen huvuet dunkade och inga krafter alls så somna till och från i soffan sen kom mamma hem med donken till oss och vi kollade på tsatziki ;D



På dig låter det som om allt är mitt fel..
men båda har växt åt olika håll.
om man älskar någon vill man väll ha den runt sig och ´är man hund för det elr?
du säger att jag aldrig kan inse att jag har fel men du har fan samma problem.
Du gör allt bara värre nu..
Har du tänkt på att när du var med conny så fanns det knappt en stund vi var ensamma då heller han var typ alltid där
så du borde väll veta själv hur det känns.
jag tänker inte spela med i dina spel längre

Kommentarer
Postat av: johanna

i miss you too baby

2008-06-15 @ 23:42:06
URL: http://theworldofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0