misslyckat



Gav jag upp allt?
slängde jag bort hela min dröm ? :|
gjorde jag ett misstag som bestämde mig för att trappa ner och ta det mindre seriöst?
vad var det som gick snett i min plan? min välarbetade plan som jag haft så länge jag kommer i håg.
allt gick som i mina planner tills jag tappade glöden, eller var det de som var felet?
jag har ett  sånt stort ånger att jag inte lever ut min dröm, jag hade lovat mig själv att inget skulle komma i vägen..
jag skulle stå där sen och visa att jag visst hade klarat det till alla som sett ner på min dröm.
Det svider så att jag gav upp och att jag vågar inte börja om på nytt .
jag vill inte göra någon besviken jag har tappat allt känns det som och alla förhoppningar är kvar där jag lämnade dem och hur ska jag kunna nå upp till dem nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0