träning

Kom precis hem från jobbet det var enbart 1 familjebadare i dag så i morse satt jag mamma och margit och bara fikade och sedan sista timmen fanns det inget annat och göra för mig utom att registrera så jag gjorde det tills jag slutade.
mötte Sandra på tåget som skulle träffa jessica :)
Jag tror Anna kommer hit i dag om jag fattat det rätt? efter hon slutat vid 3 så jag funtar på att gå ut och springa eller göra situps och sånt skit här hemma , någon träning ska det bli i allafall sen ska jag försöka städa rummet lite lätt.
onsdag ska jag jobba i gen och efter det åker jag till vällingby för att träffa Amanda ska bli kul. var så länge sen vi bara vi umgicks som förr :D
men nu ska jag träna (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0