Stan med soffy

Åkte in och mötte Soffy vi vandrade och köpte kaffe cooler och satte oss i kungsan och pratade och kollade på folk sen gick vi och kolla lite i affärer och jag fick med mig ett rouge och en bikini (:
sen såg vi ett jätte mysigt cafe uppe på kultuhuset på taket så vi gick och fikade där sen gick vi till kajen i gamla stan och där vart vi medbjudna på en båt för att åka till skärgården men vi tackade snällt nej ;)
kom hem och började röja i rummet så det är de jag gör nu ..
tråkigt värre
men men ska försöka få rummet klart så jag kan ligga där inne och kolla film sen och äta mackor och va en stor nörd:)

Jag saknar Johanna , fan kom hem nu

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig med =/ ugh fuck kom hit.

2008-06-27 @ 00:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0