Mysig helg

i lördags så bastade vi ju med Sandra och ischten det var kul men kanske lite för mycket av det goda för vissa höhö.
vid halv 2 så hade vi bastat klart och jag och patrik vandrade hem till han för att sova och Sandra och  ischten till han.
I går morse skulle ajg egentligen dra hem men ändrade mig så jag och älskling mötte upp Sandra och ischen så drog jag och Sandra hem till henne för att hon skulle byta kläder och så och plannen efter det var att vi skulle till farsta för att jag skulle köpa nått att ha på mig höhö(A) men det var stängt så vi åkte hem till ischten i gen där älskling,emil,ischten satt och spelade kort så¨skulel dom kolla fotboll sen var tyvär Sandra tvungen att dra vi halv 11 snåret .
Vi forsatte spela kort och sen drog jag och älskling hem och sov :)
I dag skulle han hjälpa sin mormor och morfar haha snutten och jag skulle ändå hem för ska snart åka och hämta novis

Hm ja i morgon så 'är det allsång på skansen som gäller med Fian,älskling,Sofie,Sandra,Emil,Ischten,Anna,Alexandra
om allt går som det ska vill säga :)

Skulle egentligen åkt till emma i västerås i helgen med tjejerna på powermeet men kom på att jag ska ju åka till landet med älskling på söndag.. Synd skulle vart så mysigt men men landet är ju min favoritplats så det är härligt med.

Nu ska jag upp och käka tacos innan jag drar och hämtar nova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0