jobbiga dagar

 

ovanför bilder från klassresan-
klassresan var mysig :D


Dagarna som har gått har jag vart med min undebara pojkvän.
vi har varit ute med båten och vi har vart på kairo och badat, vi har vart i centrum och handlat kläder, vi har haft min släktgrej ja och lite sånt mys :)

avslutningen som var,var jobbig ..många tårar .

Vi har endå gått 6 år tillsamans och jag älskar allihop och alla bor så utspritt så är så svårt att träffas.

men det var bestämt att alla skulle ses 4a på långholmen men sen när Hanna säger men jag kan inte då och vi inser att för oss är det verkligen hejdå då,  då började det strömma floder .
Jag kommer sakna alla så sjukt mycket dem är som min 2 familj.
6 dar i veckan oftast 8-4 och längre..
min älskling var där så kändes väll bra meningen var att jag skulle åka och lämna mina grejer där men Hanna ringer och frågar om jag inte kan komma vid 1 så hon hinner va med på "avslutningen"
så jag åkte till henne,jasse,vanno tills alla skulle mötas på apberget :)
älskling och jacob kom dit också.
sedan blev det lite missöden så vi drog och käkade med nicolas eftersom vissa bara drog .
sen bärde det hem och jag somnade typ direkt .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0