bilder från helgen

image305image306
image308image309
Fredags var det orientering och jag och michelle kom 2a i vår klass *SMILE*
Sen så var det hem och duscha och sedan till syster för att bli upphämtade och åka till mickes student grej.
aa allt det där står i inlägget under och sedan åkte jag och mötte älskling som var lite sisådär full:P
Lördag så chillade vi bara tills jag åkte för att bli upphämtade av annish och hennes mami för att åka till deras 20 års grej :)
Sov hos Anna gick upp skit tidigt till jobbet snark på de.
efter så åkte jag till min älskling och vi kollade på film som vanligt höhö.
sen mötte vi jacob för dem två skulle fixa nånting sen så kollade vi film hemma hos han men hann inte se klart för skulle dra hem .
kom hem och var skit trött och helt slut och mådde absolut inge bra ..
tänkte att det skulle bli bättre om jag ringde patrik men snäll som han var så
" men älskling jag är trött jag vill inte prata"
så helt plötsligt kom krokodiltårar fram och jag var helt förstörd utan att ens riktigt veta varför maby för påsistone har inte maten vart min största vän plus sömnbrist och en massa stress med allting .
+ allt som är utn omkring mig.
försov mig också hihih ups.
Men skolan i dag var najs, musikläraren var dum i huvudet så henne blev jag skit sur på dock men annars var det riktigt mys.
men sista gången jag var i riddarfjärden i dag ... tömde mitt skåp det var lite sorligt faktiskt.
men så kan det vara kom hem gick ut och somnade på filten vakande av att det var kallt så jag virade in mig i filten och somna om och när jag vaknade så kollade folk som gick förbi mig väldigt underligt på mig , konstigt? no.
låg som en puppa i solen och snarkade höhö och yes jag snarkar och ja stackars patrik:D
men kan inte råför det det är faktiskt mina halsmandlars fel-
Nu drog papi och Sanna på bio men orkade inte följa med ska gå lägga mig väldigt tiidgt för i morgon är det viktig dag det är intagningsdag till fryshuset hoppas hoppas det går bra .
men nu ska jag lägga mig som en puppa i soffan istället .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0