nattfika

jag och älskling tog en mysig nattfika där vi fixade saker att äta och dricka så täde vi masa ljus på altan och satt och mös med musik och så hääääärligt :D
nu ligger vi i sängen patrik kollar på en dålig film och jag ska snart sova är sjukt trött klockan är ju runt tre tiden så inte så konstigt kanske ?
jag har största menshumöret så jag borde väll sova för de också så kan jag gå upp och springa i morgon också för det lär behövas nu framöver .'

Vi flyttar på måndag också känns ju lite kul 
hoppas mamma hittar resa ill turkiet nu också för är trött på sverige nu !!






hah filmen var vusst lite bra ska nog kolla lite innan jag sover :) go natt people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0