kommit hem från bion


Innan patrik åkte så gick vi ner till sjön med gummibåten och rodde runt i lilla sjön och mös i solen gud så härligt
Ja när patrik åkte så bara ett tag efter åkte vi in till "stan" norrtäljes stad alltså och käkade och gick på bio:)
Jag handlade även en väska och en kjol kunde inte låta bli (A)
kjolen
på altan

 bara jag höh

lägger väll upp lite bilder på hur allt ser ut häromkring när jag orkar till dem vänner som inte sett eller nått
nu funtar jag på om jag ska gå och bada eller göra lite dricka nu när jag äntligen lärt mig den där maskinen och sätta på en bra film eller spela tv spel , jo jag vet mupp huh.
Måste lägga in lite ny musik på min va de nu är mp3 / mp4a pappa säger mp4a och bror min säger mp3 själv skiter jag it bara jag kan höra musik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0