jobba är bra

malin och nova gick nyss och jag håller på och packar upp och städar tråkigt värre..
fast det blir fint i rummet så varför inte :)
resia var stängt i dag så vi ska ner i morgon och kolla hoppas vi hittar någon resa !
annars ska vi åka senare typ i september och åka typ till gotland nu istället .

mina nycklar är borta och mobilen sönder måste fixa de måste verkligen hitta mina nycklar! pappa behöver sin nyckel eftersom han ska lämna in dem i dag eller så var det i morgon.
mhm norrtälje... ja det blir långa resevägar men skönt att bo vid havet och precis vid sjön och så nu till somaren men sen till vintern då? norrtälje är ju en sommarstad visst men sen när det blir vinter blir det helt dött då?
jag antar det i allafall fyfan
men men till hösten så blir det ju studiebidrag och så kommer jag ha två jobb , danslärare,och badkompaniet som jag redan jobbar på! härligt med pengar yey.
men vil ha nått till jobb men kanske blir lite mycket så jag ansökte på mitt jobb om att få gå praktik i att bli simlärare så jag kan jobba lite mer.

hoppas jag kunde byta media sollentuna till john bauer elr hur det stavas frisörlinje, för då kan jag börja jobba direkt eter gymnasiet okej inte värsta bra betalda yrket men endå bättre än att sträva runt utan jobb för att man måste vider utbilda sig sen senare när jag jobbat några år då kan jag börja resa och så sen bstämma mig för det yrket jag verkligen ska jobba med.

herregud jag har bara vart ifrån patrik i några timmar och jag saknar honom redan ;(   

satte precis på en andra chans så nu ska jag sluta skriva blogg eftersom jag gjorde det i går när jag såg den så jag missade massa i filmen 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0