HS

I går så skulle jag ha åkt till stan och mött sofie men så blev det inte för jag kunde inte, det var tråkigt ;/¨
men mamma hämtade mig hos pappa sen och jag fixade då lite till i mitt rum så det är mysigt att vara där nu så låg jag och läste bok .
Mamma skulle åka och klippa sig så i stinsen så jag följde med där och medans hon klippte sig kunde jag inte hålla mig borta från affärerna så det blev en
kofta,hårinpackningstubshit,saltvatten spray till håret,spray till håret som gör det glansigt,smink,ringar,örhängen,hårspänne, bh och en annan spray grej.
vi köpte hem massa sallad och grillad kyckling så när vi kom hem gjorde vi världens godaste sallad med kyckling och vitlöksås och sedan gick vi ut till sandaspåret mamma gick runt med Kaiser och jag sprang ett varv sen väntade jag in dem och gick ett varv till höhö.
Sen satt vi och käka vattenmelon och kollade på någon äcklig skräckfilm som hette dark water.

jag åker inte till västerås det blir stressigt plus att på lördag så har jag och patrik ett halvår så mja jag tar och är hemma ..
vill hinna va med malin och mami och nova och alla innan jag drar i väg .

Men nu ska jag i väg och paddla med mami (: <3


till vänster min undebara syster och mami och så jag i Turkiet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0