hemma från landet

Det var sjukt mysigt på landet med min älskling vi åkte til liseberg och västkusten och lite så och tog det mest lugnt på landet fiskade,badade,solade,kollade,film, och hade bara allmänt lugnt och mysigt..
bilder lär väll komma antagligen sen men lär väll ta ett tag eftersom att min mobil har dött,gått sönder helt utan andledning hade inte ens tappat den i golvet eller ingenting den bara la av :/
så patrik har alla bilder men det lär ju ta massa jävla år innan dem kommer in på datan haha
vi kom hem i dag med typ tre kilo mer på magarna höhöh
så just nu sitter vi och kollar på en av filmerna som vi gick och hyrde när vi hade kommit hem sitter med tända ljus och grejer jag kollar lite halvt och patrik är helt innen i filmen hahah gulle dig.
jag sitter på min fulla brors bärbara för att han håller på och fixar om datan där nere suuuck .

jag har såklart saknat min mami och syster och såklart lilla novisen

jag vet att det här låter klychigt eller hur fan det stavas men vad skulle jag göra utan patrik? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0