Fredag

Huh paddel grejen var stängd tyvär så vi la oss på kairo en stund men åkte sedan hem där malin och nova var :)
jag badade med Nova ett tag och sen åt vi god middag allihopa Adde,mam,jag,nova,malin
Sen gick jag och malin ut och sprang ett varv och gick ett varv duktiga oss :D

nu ska jag dricka te och äta macka ,


Jag glider längre och längre i från mina vänner..
känns som om jag har påbörjat ett nytt liv på något underligt sätt.
jag orkar inte heller tävla med Sara om våra vänner, bara för att vi inte umgås längre så påverkar det alla
det blir jobbigt för dem och bestämma saker om ex som nu till västerås , ska dem behöva välja? nej men om dem inte skulle göra de så skulle det bli dålig stämning ? nu valde dem inte utan jag åkte inte med det vart mest för att jag inte hann och så men lite var bestämt av den dåliga stämmingen mellan mig och Sara.
men man vill ju såklart att ens nära vänner ska "stå på ens sida" men det är det som är grejen jag tycker inte det ska behöva finnas sidor det känns omoget och elakt mot perssoner i våran omgivning som vill kunna umgås med båda.
jag ska defenetivt sluta säga förevigt för leka bra att inse att det händer knappt , folk förändras och växer i från varandra.


Kommentarer
Postat av: jo

i miss u

2008-07-05 @ 01:35:25
URL: http://theworldofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0