det blev långt

så klockan sju på morgonen så kom jag fram till patrik efter typ två timmars sömn det var så härligt eftersom jag hade längtat som en galning efter han.
Vi gick och la oss sen när vi vaknade så åkte vi till farsta för att jag skulle handla kläder och så det blev en svart väska,två t-shirtar, shorts,naglar,silvering,silverhalsband  det vart det tror jag?
efter det så käkade vi och sedan gick vi och mötte ischten för att vi skulle åkte med hans båt ut till hopperget ?
så jag patrik,ischten och jacob badade där efter det så drog jag och patrik och handlade chips,ostbågar,daimkulor,choklad,kekchoklad tjockisar huh? men jag åt bara lite:)
jag somnade under filmen som vi kolla på när vi skulle lägga oss typ.

när vi vakna så skulle han dra på kryssning och jag skulle hem till det nys huset.

Så åkte ända till norrtälje där pappa och Sanna hämtade upp mig så kom Annish också :D
vi åkte ju till mig eftersom jag ville se hur det såg ut på riktigt;)
vi gick ner till sjön och badade och snackade igen en massa och solade lite och kkolla film sen skulle hon åka hem och jag och pappa åke för att hämta patrik från färjan eftersom att han skulle hit och han stank jju inte lite alkohol.
men vi hade det mys och på kvällen badade vi jacuzzin (hur stavas det?) och hade det härligt ..
han stannade nästa dag med då gick vi ner till sjön och badade och sen låg vioch solade på altan och höll på med massa grejs sen vandrade vi till hamnen där vi käkade glass och hade de härligt
och det skönaste var att gå bada i sjön på kvällen då det kändes som ljumet i vattnet enligt mig ! det rök från sjön och sedan när man kom upp hoppa direkt ner i varma jacuzzin varmt och skönt :)
efter det kollade vi sex and the city och sen var vi trötta så vi gick ner till lillstugan för att sova och jag somnade såklart eftyer typ 3 min av filmen ;/
nu har jag redan vart ute och solat lite och patrik ligger kvar och sover han ska tll linus land i dag så jag blir ensam här ute ;(
men ska på bio i dag vid 6 och kolla på mamma mia :D
nu ska jag väcka patrik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0