bio&filosofi

patrik blev glad när jag kom gående med hans cigg höhö :D
vi passade novis när sis och mami åkte i väg en stund och sen har vi bara snorpat runt här hemma fat vi gick med novis ner till rimi för att handla , ovanligt huh?
sen så bestämde vi oss för bio narnija prins caspian. den var as bra fast jag blev stressad som jag alltid bli när jag kollar sånna filmer men jag rekomenderar den starkt :D'
vi kom hem vid halv ett min gulliga mam hämtade oss i väsby station 
nu ligger vi i sängen och kolla jhonny english och käkar chips.


jag kan inte låta bli att tänka att nångong ska någon byta plats med mig och där jag ligger nu kommer någon annan ligga 
just nu känns det som om att jag aldrig vill släpa han men vi kommer väll växa ifrån han men just nu som jag känner nu kan jag med ärliga ord säga att jag aldrig vill släppa han.
Det tanken svider att det skulle ligga någon annan brevid han.
vissa tycker att jag är ofta väldigt orättvis mot honom och jag kan få höra att forsätter jag så, så kommer jag förlora han?

Han är inte bara min pojkvän utan min faktiskt aldra bästa vän. 
Jag tror på att när man skaffar pojkvän så flyttas bästa vännen ner ett step aoutomatiskt eftersom man kommer sin pojkvän närmare än någon annan, det är så intimt  och man måste kunna prata om allt för att det ska funka!
Men vännerna ska man inte glömma bort för dem behövs verkligen...

försig bara mina åsikter.'
alla tacklar alla  olika situationer annourlunda och alla tänker olika, annars skulle världen vara allt tråkig huh?;)

Kommentarer
Postat av: Jo

saknar dig sjukt mycket

2008-07-22 @ 05:16:52
URL: http://theworldofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0