allsång på skansen

Ja de var allsång på skansen och det vart mysigt killarna var där väldigt väldigt tidigt för att få¨bra platser och hålla dem ot oss gulligt :)
Men tyvär kom inte alexandra och Anna och inte heller min älsklingskusin fian..
Anna och alexandra träffade jag senare utan för skansen och Frida var med dem så det var kul att se henne :)
och alex som jag saknat!
Ja vi sjöng och skrek för full hals och jag har fortfarande rösten i behåll , lite svikande ....
Stackars Sandra höll på bli utestängd av kaxiga tanter stackarn haha
Och Sofie hade roligt utbrott på tanter haha men sammanfattning hade jag det väldigt bra och här är massa bilder



Jag och söta Sofie hade kul på bänkarna med kameran höhö.




Muhaha några av oss hamnade på www.allsang.se :D

efter allsång sov jag hos älskling men åkte hem till 6 eller hem och hem , till min syster och åt tacos mumma :D
nu är jag hemma hos pappa måste packa mitt rum i dag fifan.

Kommentarer
Postat av: sm

höhöh, gör samma grimars på alla bilder :O livligt fantasi jag har

2008-07-03 @ 02:11:19
URL: http://soffsoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0