YE

Vi tog tåget jag gick av södra och mötte sara och drog till Jobbet medans Patrik forsatte hemmåt.
Båda var fett trötta och jobbet gick väll bra förutom att dom var största snorungarna bah skriker rakt ut
JAG VILL HA VATTEN , JAG VILL HA VATTEN SA JAG JU , VART ÄR MITT VATTEN ?
GE MIG KETCHUP NUUU .
JAG TYCKER INTE OM DEN HÄR JAG VILL HA EN SÅN SOM HENNE .
AAAAAAAAAAAAAAAAAAH (springer runt)
suck.
alla var fett otacksamma i bland suger det att hålla i badkalasen om dom ska vara sånadär snorungar men men .
Mami kom ner sen när vi fixade undan allt och Sara tog sig hemmåt när vi var klara och jag och mami hade ju planner på att gå och käka så vi tog en resturang vid gullmars .
kom hem var tvungen att sova rätt snart eftersom jag skulle upp och öppna upp på jobbet och sitta på familjebadet så skulle vara där redan halv nio trött&irriterad men men .
Sara kommer till mig precis innan jag slutar sën drar vi och käkar och så kom Johanna och hennes två kompisar och pojkvän och hälsade .
Men jag och sara bestämde att kolla lite på stan sedan dar till henne och käka och sedan ta oss hem till mig för att sova för ingen pallade ha en grov söndagsångest kväll haha .
Jag hittade lite smink och smycken som jag köpte :)
Hann träffa Patrik och ge hans headset  typ så det var ju bra...

i dag så gick jag till skolan i allafall och var med på dansen , men fick däremot "utskällning" för att jag inte ska söka till våran skola och hon bablade på om vad hon tycket och lala ioförsig sött att hon bryr sig men endå.
Haha hade gympa i dag i allafall och grym som man är vann jag min lilla runda i mattboll YES, men märker att jag är jävla dominant och tävlingsinriktad skriker åt alla och får damp om någon gör fel.
Nått jag måste jobba på haha .

Kommentarer
Postat av: Nour

Du ägde ju på mattboll ;D

2008-01-21 @ 20:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0