Trötter

äntligen hemma,sjukt trött .
I dag så har skoldagen vart seg och de har vart barnfasoner men aja .
men den tog till sig jag&Nour&sarah käkade donken sen drog jag till min älskling som var hos sin kompis holmen så jag kom dit en liten stund sedan skulle Patrik hem och duscha och jag kollade tv så länge sen så låg vi och halvsov ett tag sedan skulle vi ta tåget in för att vi skulle på hockeymatch AIk- hammarby -
Aik vann med 4-2 :)
nu ska jag fixa mig för att sova är sjukt trött.
 fats innan måste jag bara beskriva en tjej som var lite skum hon satt på tåget med t-shirt och svart väst och zebra tights som gick ner till halva vaden sen typ ballerina skor och en liten väska och så gick hon av tåget så``?
plus att hon sattoch vinkade till sig själv i spegeln haha :D
image164
GE MIG SOMMAR !

Kommentarer
Postat av: sara

du är väll djurgårdare?:P

2008-01-31 @ 19:08:26
URL: http://triixan.blogg.se
Postat av: jenny

japp det är jag det vet du väll?

2008-01-31 @ 19:19:47
Postat av: jessica

haha jenny, varför ta en bild där det ser ut som o mjag har ennu längre aparmar ? XD

2008-02-02 @ 13:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0