trött

Seg dag , gick och la mig vid 7 i går för jag var så trött att jag inte visste in och ut men somnade runt nio
men det hjälper inte att gå lägga sig tidigt jag blir bara ännu trötare ? ;S
yeye kom till musiken och vi övade med våra band, vårat låter inte direkt bra ännu men det kommer väll.
på svenskan så gick jag till skolsyster för att jag hade så äckligt ont i huvudet så fick en ipren och hon tyckte att jag skulle ligga i violrummet ett tag så det gjorde jag och somnade i 30 min , skit skönt vaknade upp med ingen huvudvärk typ bara lite kvar :)
nu ska jag bada sen ska jag lägga mig kolla film och dricka min ny pressade juice jag nyss gjorde och somna tidigt :D .
GONATT

Kommentarer
Postat av: mli

fin blogg!

2008-01-23 @ 20:38:33
URL: http://crews.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0