tråk.

I går var första skoldagen och det märktes att man hade vänt på dygnet ; /
Jag började inte terminen direkt bra , kunde inte koncentrera mig som vanligt och var mest sprallig -
fick höra att Nproven kommer påverka våra betyg allra mest ? hade hört från andra att dom inte kan sänka ens terminsbetyg för nproven .  Aja efter äckligt fyspass på dansen så var moderna inställd så jag drog hem till Anna och chillade :)
I dag var det sjukt svårt att komma upp ur sängen men lyckades men ver extremt trött i skolan så trött att jag började skrattgråta, tänkte ta mig hem efter maten för trodde inte jag skulle orka dansa eftersom mitt huvud var helt kaos och kroppen var slut men köpta redbull och bannan så blev allt bättre och jag tog mig egenom dansen ;D .
man kan ju inte redan börja skippa dansen det är första veckan
men men efter så gjorde jag Alex&Anna sällskap på donken eftersom Anna skulle på dejt hahah
men drog hem ganska snabbt för min enrgie gick upp innan dansen eftersom jag fick i mig redbull och bannan men sedan sjönk den ännu lägre :O
image123   Innan dansen nångång  , haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0