tisdag

Ja i dag kom jag pigg till skolan men sedan så dog det och jag har varit på fett skumt humör hela dagen men yeye efter dansen som däremot gick piss för jag mådde så illa att jag trodde jag skulle spy .. :/
så åkte jag och Anna och mötte patrik och två kompisar till han och var hemma hos hans kompis .
Så nu är jag gladare i allafall när jag fått vara en stund med älskling även fast han i bland behandlar mig som en kille och drygar sönder och är fett hårdhänt och allmänt dum mot mig haha så gjorde det mig på bättre humör .
Kom hem vid kvart i 9 så missade den nya serien som jag ville kolla på det var faktiskt väldigt iriterande hann bara se en kvart men det kvaretn var ju bra så de var ju najs på sitt sätt :D
Ska bada nu sen ösa ut all skit på Patrik så han ska få sitta och plågas och höra på mitt gnäll :)
yes men puss

haha sliiiiiiiiiiiiiiiiiiiten bild från i sommras inge smink och lodiskläder jag ser väldigt kul ut .


Kommentarer
Postat av: jessica

usch usch usch

2008-02-02 @ 13:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0