suuuuuuuuuuuuck

Dagens humör: Lättad,trött
Dagens borde: Fixa i mitt rum.
Dagens frisyr: slarvig knut med luggen uppe
Dagens klädsel: Jeans,röd långärmad
Dagens planer: pressa juice,sova
Dagens materiella vill ha: skor
Dagens längtan: Till sommaren :D
Dagens fundering: vad gick snett i mina planer?
Dagens beroende: halstabletter
Dagens tråkigaste: spanskan
Dagens personer: Anna,Mormor
Dagens irritation: átt en viss persson överdriver exat ALLTING
Dagens låt: kiss me

Japp dagen var väll rätt chill hade spanska sedan kemi i en kvart sedan vart det dags att gå till våran andra skola (riddarfjärden)  för att kolla på 1ornas balettklass.
kom tillbaks till lunch sedan var det bara svenska där vi gick egenom nationella och lite sådär ..
Sedan bärde det av i gen som vanligt tillbaks till våran andra skola för att dansa .
Nu var det en annan lärare (modern läraren) som pratade med mig och ville att jag skulle söka in till vårat gymnasium.. har börjat ändra mig lite nu att jag inte ska söka : /
I allafall gjort min jäkla interljuv nu gjorde den med min mormor över telefonen hon är så söt.
Riktigt störigt när jag bett mamma köpa hem frallor,görna vindruvor ,skinka,apelsiner för att JAG ville ha de och var ortroligt sugen på det så hade mamma köpt hem det och vindruvorna var det som var viktigigast så sitter jag och pratar med min mormor så kommer borsan ner och tar alla mina vindruvor och suckar och börjar gagga om att jag alltid käkar upp vindruvor och så och är skit sur och tar med sig alla , riktigt jävla iriterande när det är mina vindruvor som jag bett om, han har sån jävla dubbelmoral hela tiden ..
- och om det där var din pizza spelar ingen roll att du skrivit JENNY´s rör ej på hela kartongen för de står i kylskåpet då får all käka "
råkar man ta något som han hade i kylskåpet då är det ett jävla liv och man är dum i huvudet som inte fattade att det var hans och man kan inte bara ta för det var hans. Ochdå säger man men du gör ju så mot mig hela tiden även fast man skriver på hela kartongen rör ej osv. Då är det helt plötsligt nej det gör jag ALDRIG du är ju dum i huvudet lalala .
Sånt där kan göra  mig äckligt irriterad.
Nu ska jag lägga mig i sängen med juice och ringa patrik.


image161
haha kommer ni i håg älsklingar? :D , s-truner , jennybenny , brightly
if i used to love you, there is nothing like im loving you know .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0