standag

sådär nu är jag hemma i gen -.
Drog in till stan med Anna hjärtat jag gick och kollade kläder och försökte hitta en swedbank som typ var omöjligt haha så det blev inte att jag fixade mitt kort i dag heller : /
men vi tog tåget till skogås och mötte Patrik och han var med någon kompis så träffat han en stund i allafall hade inte sett han på en vecka typ ;| .
Sedan käkade Anna & jag och tog oss sedan till kista för att kolla vidare och jag skulle möta papi för att lämna in min telefon på lagning hemskt att vara utan den i flera veckor men yeye får ha nån vit sony ericsson mobil tills min bebis kommer tillbaks.
efter jag och pappa handlat lite kläder till mig så gick vi och käkade .
I dag foick jag med mig hem
Ett par jeans
två par andra byxor
halsduk
två linnen
en typ jacka
en långärmad
Min pappa har fan rätt bra smak i kläder när jag står och prövar mina byxor så kommer han in med tröjor och bah det här passar till och blabla haha han har fan bra smak han hittade tröjorna och halsduken till mig . :)
I morn är det skola i gen men känns fan helt okej och jag vill träna så det är bra :D
image162

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0