Söndag

Fredags så lämnade jag äntligen in min interljuv känns skönt :)
Efter skolan drog jag med Anna hem och sovdär.
vi åkte in till skolan på lördag men orkade inte träna men drog sedan till stan och kollade lite och käkade och kolla lite till och fikade:)  haha det var nån slags emo träff som skrek och någon som filmade  ^.
Sedan drog jag till jobbet och den här gången var skönare inte alls lika mycket jobboch mycjet lugnare så det var najs :).
Patrik hade tjatat om att jag skulle åka till han efter Jobbet men jag pallade inte det så drog hem istället och la mig i soffan och somnade där (A)-

Skulle egentligen jobbat i dag med (söndag) men så blev det inte tyvär va lite synd men yeye snart ska jag och min mami åka till Mormor som fyller 73 år i dag  , GRATTIS :D
Sedan skulle jag träffa Patrik men lär inte bli så för jag ska till kista istället med papi och Sanna ska köpa kofta
och jag ska också köpa ny keps och lite andra kläder :)

I morgon så har jag studiedag sjukt skönt men dansar däremot vid två men det gör försig inte så mycket men innan det så ska jag klippa mig och fixa mitt bankomatkort så det funkar . Kolla lite och så .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0