P

I går gick jag till skolan men det var helt värdelöst eftersom vi inte gjorde ett piss eller dom andra men inte jag och Turner eftersom vi inte hade våran jäkla interljuv suck.
5 lektioner bara sitta och göra ingenting det var lite segt men men hellre de faktiskt :)
Efter skolan skulle jag åka till Skogås möta patrik dra med han hem medans han skulle duscha och allt det var men jag smart som man är tappar sitt busskort nånstans så står på centralen och försöker lösa de sen så blir det att jag lyckas ta mig till hornstull och möta bästis hon skulle sola sedan åkte jag snålskjuts med henne på bussen där det satt tre fyllon och försökte prata teckenspråk med oss elr vad fan det var ? , ye ena berättade om att han förlorat alla och började nästan grina . Fett synd .
åkte snålskjuts in på södra också där mötte jag upp Patrik så drog vi hem till mig åt och kolla film.
Haha jag somnade hela tiden första gången vid typ halv elva .

I dag ska jag in till stan möta bästa och Jobba, sedan ska jag ut och äta med mami och bror skulle kanske med kan nog bli rätt mys:)
Nu ska jag upp fixa frulle och kolla på tv tills Patrik vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0