övergiven ;O

Här sitter jag och känner mig helt övergiven , nej haha men nästan ;O .
tog mig ut i det svinkalla kylan för att handla gott till i kväll och för att handla min mat det blev donken och det var mindre bra men så blir det när ingen annan är hemma för jag kan inte laga mat .
Men får ha myskväll helt själv med jordnötsringar och hjärtan MUMS .
just my luck är det på tv också den är faktiskt väldigt bra jag älskar sånnadär riktigt töntiga filmer
 Vette fan vart brosan tog vägen han och Malin bara drog och mamma är ju på middag hos olssonarna men jag ville inte följa med så får ioförsig skylla mig själv att jag sitter här övergiven .
synd att Anna har utegångsförbud annars hade jag tvingat hit henne har såndär extrem lust att bara ha hemmakväll med henne .  //

image120

Kommentarer
Postat av: Anna

SKulel inte bangat på hemmakväll med dig saknad.

2008-01-04 @ 22:41:48
Postat av: emma

URGULLIG BILD

2008-01-05 @ 22:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0