Nyårs lista

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja
Höll du några av dina nyårslöften? Kommer inte i håg mina nyårslöften
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej men min syster
Dog någon som stod dig nära? Nej inte nära
Vilka länder besökte du? cypern,danmark
Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008? Ja , "stora kärleken "
Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas? är sämst på datum ; /
Vad är det bästa som hänt dig år 2007? att jag kommit sara närmare
Största misstaget? Att jag aldrig berättade om hennes knarkproblem + nattbussen med amanda
Har du varit sjuk eller skadat dig? Har vart överdrivet mycket sjuk+ ryggskada+benhålsinflamation
Bästa köpet? mobilen?
Vad spenderade du mest pengar på? kläder + standagar
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? I like where we are , fix you, radion spelar aldrig våran sång , ett tillsammans
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag måde nog bättre i år
Har du förändrats mycket? Ja jag tror det men tyvär så är det nog mot det dåliga hållet.
Blev du kär i år? jag vet inte;/
Favoritprogram på tv? Desperate housewives och OC och greys
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? ja defenetivt
Bästa boken du läste i år? Inte utan min dotter
Något du önskade dig och fick? Japp
Något du önskade dig men inte fick? Ja
Årets bästa film? stomp the yard tror jag
Ett uttryck du missbrukat 2007: suck , irri
Något som du irriterat dig på under året? Folk som utnyttjar, falska perssoner,folk som svikit rejält
Vad gjorde du på din födelsedag 2007? Jag kommer inte i håg förutom att Anna bjöd mig på fika.
De bästa nya människorna du träffade? Vet jag inte
Hur skulle du beskriva din stil år 2007? Nere men endå på topp
Vad fick dig att må bra? Sara,syster
Favorit månad? Juni elr juli
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? att jag inte hade släppt taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0