´När jag har tråkigt gör jag meningslösa listor


1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Japp det gör jag.
2. När var det senast du kysste nån?
nyårsdagen
3. Har du sett din bästa vän gråta?
Japp
4. Vad åt du senast?
Nudlar
5. Har du fått någon komplimang idag?
Ja
6. Har du varit med i en rättegång?
Nej.
7. Är du polare med grannarna?
haha nej tyvär, jag var ;)
8. Vilka språk pratar din mamma?
svenska
9. Vilka länder har du bott i?
Sverige.
10. Vilken är din senaste piercing?
naveln
11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Jag kommer inte i håg
12. Gay?
Nej
13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
aldrig däckat men spytt tyvär
14. Har du äggat någon?
Nej ,men jag vill:)
15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Haha nej
16. suger det här?
lite men jag har endå tråkigt
17. Har du varit på stranden?
självklart
18. Har du haft en stalker?
haha lite halvt
19. Minns du dina/din musiklärares namn?
Ja det gör jag nog
20. Hur bra är din syn?
utmärkt
21. Har du varit på ett party?
yesbox
22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Nej inte en chans
23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
trevligt
24. Har du varit utomlands?
aa
25. Har du sett din bästa vän naken?
Haha typ ?
26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
aldrig varit på ett bröllop
27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Ja det skulle dom nog
28. Var är dina syskon just nu?
Min syster är hos sig antagligen och min bror är väll med Malin
29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Att jag skulle gifta mig med Jokke
31. Vilken tid gick du upp imorse?
runt halv tolv
32. Vad ska du göra i helgen?
umgås med min bästa vän
33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Nu är du sur för du sa Patrik
34. När var du riktigt sjuk senast?
För typ nån månad sen lite mindre kanske
35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
ingen anning
36. Vad finns i din bakficka?
ingenting
37. Har du färglinser?
Nej det har jag ej
38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Kolla film 
 39. Vad är det första du gör på morgonen?
kollar tv /sätter mig vid datan
40.vad har du för planer inför kvällen?
Möta bästa sedan dra hem hit käka och chilla :)
41. Vad har du för framtidsplaner?
Jag ska bli dansare efter gymnasiet ska jag åka till new york och utbilda mig mera


Kommentarer
Postat av: Frida

Jenny är du inte kompis med pedman eller? :O haha

2008-01-06 @ 16:43:44
URL: http://fridaceciliaviola.blogg.se
Postat av: Jenny

HAHAHA han dissar sönder mig Frida :/

2008-01-06 @ 18:37:39
Postat av: Anna

Kommer ihåg musikläraraens namn ? Inte enligt mig, "hippiekärringen" hahaha :D

2008-01-07 @ 00:50:54
Postat av: Jenny

HAHAH men kan allas namn förutom hippiekärringen´(A)

2008-01-07 @ 01:52:31
Postat av: Frida

HAHAHA fett synd :(

2008-01-12 @ 14:08:55
URL: http://fridaceciliaviola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0