nana

I Fredags så mådde jag inge vidare men de löste sig efter dansen drog jag och bästa och käka sedan hem till henne fixade oss och drog sedan till deras/hennes kompis Jimmy sen kom de lite mer folk dit .
Patrik sov och sedan med mig hos sara :)
Lördagen var det så att vi skulle Jobba och det var ganska chill , ka ching :D
Drog sedan hem så kom Patrik och emil , jag&sara somnade tidigt för jag skulle upp kvart i sju för att jag skulle åka och Jobba skulle öppna badet och sitta på familjebadet helt okej faktiskt men svintrött vart man eftersom man gick upp kvart i sju och snorungen Patrik som skulle gjort mig sällskap svarade inte i telefon på morgonen så han vaknade inte och så skyller han på att de var vårt fel för att han inte fick sova där , Mupp.
Tog mig hem och la mig i soffan kollade film sedan såg jag att de var lilla jönsson ligan men somnade dock under filmen och vaknade av att Patrik ringde och då satt alla och käkade tacos .
Orkar inte en vecka med skola behöver lov !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0