Mys

I går så blev det tillslut efter mycket ändringar att jag åkte in till stan och mötte bästa&sarah på donken och största fjortishavet kom har video på dom ;).
Jag köpte två tröjor och annat fix.
Jag sara drog hem käkade middag och chillade rästen av kvällen , fett mys:D

Vakande vid 12 fixade oss drog till skogås till henne chillade sedan skulle jag ut och prata med Patrik och det löste väll sig antar jag :) så vi satt och snackade medans sara och hennes kompis Linus vandrade runt hah.
vi drar upp i gen käkar toast och fixar och trixar sedan så ska jag ut och göra Patrik sällskap en stund , Sara sitter kvar med sitt uff hår hemma haha :D så går vi upp till sara i gen och vi alla kollar film och myser .
Patrik är bra , Sara är bäst , jag tycker om dom .
klockan är fan redan halv tre och ännu närmare skolan sjukt deprimerande yeye patrik kilade nyss hem och sara ligger och kollar scary movie 4 som är världens skönaste film och hennes garv 24 HAHA  , älskar de.


image121
Haha ser ut som en mongolid (ursäkta utrycket ) men bilden är älskvärd

Kommentarer
Postat av: sara

haha asså man kan ju förundras över min helt utmärkta humor!

2008-01-07 @ 03:30:34
Postat av: Anonym

älskling vet du vad förundras betyder? :P

2008-01-07 @ 18:54:58
Postat av: sara

nää men tror det betyder typ bli förvånad eller så.. :S

2008-01-08 @ 21:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0