hemma

Vi vaknade vid ett segade oss upp , när vi satt och sminkade oss kom patrik sedan kom också Linus alla kollade film sen var det dags för mig att ta mig hemmåt jävla segt men det gick fortare och skönare i dag :)
Ingen hemma så lagade precis nudlar och ska snart gå ut med Kaiser .
Sedan ska jag bada och fixa tills i morn, segt att skolan ska börja men det enda jag har ångest för är proven och nationella annars ska det bli helt okej att börja i gen fast det värsta är ju ioförsig mornarna och att vi slutar 6 3 dar i veckan men yeye upp med hakan -


Jag kommer alltid få lite ont i magen när jag ser dig och jag kommer alltid bli lite extra orolig över hur jag ser ut när du kastar en blick åt mitt håll och jag kommer alltid att bli nervös när du kommer nära .
Du är nog den första jag blev kär i även fast jag inte är kär i dig nu kommer det alltid vara nått där som gör att jag känner sådär .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0