gäsp

Ja men hur kan man vara såhär trött ? kom till skolan somnade nästan på spanskan man hade ioförsig rätt chill dag för mentorn var inte i skolan så vi hade fritt en lektion och nästa lektion så var vikarien inne hos oss men hade glömt mattebok och Nour med så blev inte så mycket men jaja lika bra det orkade ändå inte tänka.
Dansen gick segt för var på dåligt humör som fan.
Modern i dag också så kom ju hem hem förns vid 7 SEGT:
ingen är hemma heller Adde jobbar tills 22 och mamma vet jag inte när hon kommer hon kommer väll runt 11 så jag ska ta och lägga mig i badet och ha det skönt för hela kroppen värker och sedan lägga mig och kolla film och sova !¨
i morgon så är dte tjejmiddag som gäller mys :) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0