galet trött

Jag var ortroligt duktig och jag på spanskan i dag men hade som vanligt inga böcker till någon lektion och hur fan gick det till? ;S 
Svenskan hade jag inte biblotekskort så jag fick sitta nere i bibblan sjölv och läsa min bok som jag skulle ha lånat i går (A) .
Hade 1 timmes kondition i dag nonstop och halvtimme styrketräning och en kvart strech och en kvart avslappning istället för baletten sjukt jobbigt var det helt slut nu men jazzen var inställd i dag så det var nog ganska bra för skulle inte ha orkat ordentligt haha .
Jag är sjukt trött nu ska duscha och sedan lägga mig i sängen och sätta på en film och prata med Patrik en lite stund sedan ska jag sova , ( klockan är 7 ) haha bebis ? Javisst :D
har sovmorgon i morn också så jävla skönt  kvart i tio för vi får ta den dubbeltimmen i svenska för att vi ska få tid till att interljuva en gamling och 2 världskriget för dom dör snart ut , fett synd .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0