Dagens

Dagens humör: trött, glad.
Dagens borde: Åka ner till centrum.
Dagens frisyr: utsläppt snebena .-
Dagens klädsel: Vet inte det än men just nu , shorts,bh ;D
Dagens planer: Va med Johanna -
Dagens materiella vill ha: Brun utan sol eftersom jag inte får sola på 6 veckor
Dagens längtan: Utomlands
Dagens fundering: hur ska dagen gå till
Dagens beroende: ´pannkakor
Dagens tråkigaste: att jag inte fått min lön än.
Dagens personer: Johanna
Dagens tidning: Moore
Dagens låt: alla möjliga ;D


Nu är det så att egentligen borde ta mig och äta nånstans för pallar inte laga mat Johanna har jag inte fått tag i så lär ta mig hem till pappa hämta och lämna filmer men jag fårse :)

http://espew.com/cgi-bin/spew/143951/Johnossi-Man_Must_Dance.mp3
Hittade en älsklings låt som jag letat efter , äckligt bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0