;:D

Idag vaknade jag av att mamma väckte mig redan 8a skulle upp och Jobba tog en paus och åkte och käkade donken sedan gjorde vi klart det så nu är man rikare :)-
Tog hål i naveln i dag också NAJS , killen som tar är ju för snygg så det var lite jobbigt haha .
Mamma var tvungen att dra så jag fick ta själv :| men gick bra gjorde jävla ont men det var bara i 5 sekunder så jag räknar det som att det inte gjorde så värst ont nu vill jag bara pierca ögonbrynet så är jag nöjd måste bara kommentera att jag tog fel färg på stenen tog isblå men ville ha mörkblå kom jag på ;D.
Ska också gå ner i vikt .. inge mer skit mat och godis .
image106image107
bilder från nyår hemme hos bästa vän .Jag i rummet och på Johanna&mig på middagen innan nyårsfesten:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0