2008

Jag vaknade upp min äckliga väcknings signal fast jag har den för den är gullig när man lyssnar på den när man inte är trött men aja tog mig upp för jag skulle ju till Stan och möta sara eftersom det var plannerat med bio och klädkollning men jag gick upp skulle tvätta piercingen så började jag känna mig äckligt yr och mår illa lägger på telefonen (pratade med syster) förklarade att jag var skit yr och att jag måste lägga på när jag lagt på så blev det svart och vaknar av att jag ligger på badrumsgolvet och huvudet dunkar i badkaret som en studsboll? ;S
yeye får panik ringer mammsen och vi pratar får ligga i sängen ett bra tag sedan hade jag fått order att äta så försökte ta migg upp käkade ringa sara och sa att jag inte kunde komma ;/ så nu kanske hon kommer hit? ;S:)
´fattade inte vad hon menade i telefon men dte blir säkert bra .
Jag mår bättre nu fortfarande ont i huvudet och mår lite illa men har käkat så det är lungan nu ska dra till syster och leka med dom ute i snön om dom fortfarande är ute ;) .
I morgon ska vi på middag hos Olsson familjen  kan nog bli rätt mysigt .
Måste verkligen sluta slarva med maten och det nu och verkligen nu när jag ska börja tränapå elitnivå i gen nu efter lovet det börjar bli farligt ;/
Jag får helt enkelt nöja mig med den kropp jag har finns inte så mycket jag kan göra förutom att sluta käka godis och sånt dårå , jag kör en sämre stil jag slutar käka i bland bara och tror att det är jätte bra för dte känns så bra när magen kurrar och skirker för det känns som om den blir mindre eller nått ;S
Men nej inget mer sånt 2008 nu ska det ätas ordentligt och jag ska försöka börja tyycka om min kropp som den är
men lyckades däremot gå ner i vikt nu i slutet men det går man ju upp på noll tid om man bantade så som jag gjorde .

Kommentarer
Postat av: Anna

Jenny, ta hand om dig!!

2008-01-03 @ 19:47:55
URL: http://annanygren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0