tjejmiddag

I går så var det tjejmiddag planerat¨hos Anna så efter dansen drog jag och Emma till mig snabbt jag skulle byta om och lite så vi kom lite sent men men (A).
Riktigt skillat vi lyckades från 53 då var vi uppe på busshålssplatsen så skulle vi gå ner handla godis på ica och ändå hinna med 01 i bussen, vilka lyckas jo vi :D -
Men tjejmiddagen var mys:)
Patrik kom hem till mig senare och sov här,Nusse (:
¨Duschade precis nyss och Patrik ligger fortfarande och sover ska snart gå upp och väcka han tror jag .
I dag så är det i allafall Jobb sen kanske jag skulle vara med robin som det var ett tag sen ..
men yeye

Kommentarer
Postat av: emma

aah fett med skills jenny :D hihih!

2008-02-03 @ 16:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0