sjuk igen ;O

I dag så var musiken inställd så det blev inge uppspelning med våra små band, lite synd faktiskt.
hade sovmorgon också men kunde bara sova till halv sju för skulle åka med pappa för han skulle skjutsa mig till mammam innan jag skulle åka till skolan eftersom jag inte hade kläder hos pappa så när jag kom hem till mami satte jag på mig mys kläder och la mig i sängen och ställde klockan på 20 över 8a skulle gå till bussen vid 5 över halv så man såg ut som en lodis men men :)
var mest nedstämd i skolan i dag och bestämde mig för att inte gå på dansen utan åkte hem och la mig i soffan och somnade vaknade upp med feber ont i hela kroppen ont i halsen öronen mådde helt enkelt piss så jippe då var man sjuk  igen :( ska vara hemma i morgon mammsen är också förkyld ;/.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0