Segt

Dagen har vart chill till en början möte michelle på vägen till skolan och vi kom sent så dety blev ingen första lektion sedan dubbeltimmen hade vi ingen lärare så våran flippklass sprang runt och åkte vagn och skrek och hoppa på varandra och skrek och var allmänt störda och söta :)
Sen var det musik och då har vi ju egna band och vårat band har ÄNTLIGEN börjat låta lite bra..
lunch sedan gympa och sedan till dansen men blev hemsickad för att jag innte mådde och bra och det såg ut som jag hade feber tyckte hon så det vart att jag åkte hem och då träffade Jag Johanna rönnlund så det var lite kul var skit länge sen jag såg henne, stackarn var slut och tyckte det var stressigt inför studenten så lycka till med det.:)
Kom hem och då var Novis och syster här, men nu fixar jag i rummet kom hem och dom hade helt plötsligt satt upp gardiner dom tog inte hel svarta som jag ville utan svarta med vitt mönster i rikrigt fina så vill hellre ha dem nu .
men ska forsätta i rummet nu och sedan lägga mig i badet .
Imorgon är det nationella i svenskan men är inge vidare nervös kan ju inte direkt plugga till det så yeye

image165

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0