mys

i går så skulle jag och mami gått på spa men det blev inte så eftersom hon hittade inte spa som släppte in under 16 så synd. istället åkte vi in till stan och jag gjorde nagelförlägning och vi käkade och jag köpte väska och klocka :)
sedan så mötte jag upp Andy och hans två kompisar för dom ville ha hjälp att hitta en affär som dom bara visste låg på flemmingatan och bra som jag är hittade jag den :) sedan drog jag hem var astrött och somnade dirrekt i soffan vaknade upp när halva greys gått , blev lite ledssen i ögat . ;D
fått riktigt ont i halsen i gen och öronen och shit fett trögt ..
men nu har jag duschat och ska snart sminka mig sen ska kaiser få mat sen ska vi gå ut och leka lite haha sen så ska jag till stinsen och handla mmin jävla keps som jag letat efter i typ evigheter och så ska jag köpa tröjor :)
GAY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0