höhö

Var hos läkaren i går  (onsdag) för återbesök mitt blodshit är normalt nu och jag är på uppåt väg SKÖNT :D
men får fortfarande inte anstränga mig fysiskt under minst 4a veckor och det känns jävligt trögt,får bli en tjockis.
Älsklingen var här i tisdags också jag är ju inte i skolan eftersom tydligen blir man väldigt trött av min "sjukdom"
vi va ute med kaiser och gick i skogen haha sen kom vi hem åt lite satte på en film och vi somnade i soffan mys sedan så mös vi rästen av kvällen tills han åkte ; /.
Idag så vaknade jag vid 11 käkade frulle duschade sen gick jag ut med kaiser och tänkte att vi skulle ta oss förbi pappa och hämta min telefon som vart på lagning men lilla fegisen hatade bussen så vi gick till min älskade syster och umgicks när hon skulle hömta novis på dagis så jag gick jag hem och lämna kaiser och ´käkade lite tog mig sedan tillbaks till malin och nova & dem var ute och lekte så sen har jag myst med dem hela dagen , riktigt mysigt för har saknat dem :).
imorgon ska jag med syster till stinsen på förmiddagen sen får jag se vad som händer :)
vet att jag jobbar typ hela helgen men hade tänkt hinna va med bästavän och min älskling och även papi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0