Höhö

hela fredagen och lördag förmiddag var jag hos älskling och vi var med flera av hans kompisar och sådär.
sen lördag eftermiddag blev det stress eftersom jag skulle hinna hem byta om och fixa mig på typ 3 timmar inte smidigt men yeye jag hann precis , vi käkade på fridays för att fira Emma :)
Sedan drog vi vidare hem till alexandra och sedan till fest i tumba det var rätt najs även fast jag gjorde ett stort misstag som jag ångrar, förlåt älskling :(:| men  jaja nog om det lördag morgon så skulle ju jag jobba så jag drog upp Nour som också sov hos alex så fick hon följa med haha sedan efter jobbet drog vi och käkade och nu sitter jag hemma som en lodis :) .


Kommentarer
Postat av: jenny

Söndag morgon *

2008-02-11 @ 21:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0